Sunday, December 19

امروز درس جدیدی از زندگی گرفتم
دوست نازنینی به من آموخت که باید بدیها را بخشید
و دیروز را فراموش کرد
همین پریروز بود که بعد از زجه های فراوانم به خدا
برایم فرشته ای فرستاد که گره از کار این دنیایم بگشاید
گره ای که برایش شب و روز غصه میخوردم
و امروز فهمیدم خدایی هست هنوز
که مرا مینگرد
فکر میکردم که روی زمین تنهایم
هستم
اما بعضی انسانها فرشته اند در لباس ادمیزادی که
هم میتواند فرشته باشد و هم دیو
او که فکر میکردم فرشته بود
دیوی شد و درس خوبی به من داد
اشتباه کردم
اما جبران میکنم
امیدواورم دیر نباشد
نه نیست
چون خدا با من شوخی زیاد دارد
بارها مرا لب تیغ این زندگی گذاشت
و بارها هم با پنبه ای سر برید
که معنایش را نفهمیدم
امروز فهمیدم
امروز دیروز و اتفاقاتش را پشت سر میگذارم
و سراغ فردایی میروم که دیگر گول فرشتگان دیو صفت را نخورم
چشمانم را باز کنم و فقط فرشتگان واقعی را ببینم
انان که به من نزدیکند و من
انقدر احمق بودم که در دور دست به دنبالشان میگشتم
بقول یک دوست قدیمی
خوشبختی در یک قدمیست
و من امروزچقدر آزادم که از تو رها شدم

No comments: