Tuesday, December 11

یادم هست

تقدیم به تو



5 comments:

Anonymous said...

dimonds are for ever..even you had them for a moment...i had..and its mine..

Anonymous said...

سلام دوست عزيز
ممنونم از حضورت
وبلاگتون يه حال و هواي خاصي دارهگ
من و خواهرم براي خواهر زاده ي شما شيماي عزيز خيلي ناراحت شديم
خدا رحمتش كنه
براي شما خاله ي مهربان هم دعا مي كنيم كه هميشه خوشبخت باشيد

Anonymous said...

سلام يادم رفت بگم چون قسمت كامنت اينجا برام ناآشنا بود نمي دونم چطوري بايد اسمم رو مي زاشتم
من وبلاگ نيمه شب هستم كه شما تشريف اورديد
اين آدرس

www.for-night.com

Anonymous said...

سلام دوست من
هر سوالي كه داشتيد بپرسيد
من تا آنجايي كه در توانم باشه جواب خواهم داد و كمكتون خواهم كرد

Anonymous said...

دوست عزيز
متاسفانه من چون در اين ضمينه درسي نخوندم و چون كنجكاو بودم تونستم چيزايي ياد بگيرم
البته فقط براي بلاگفا و پرشين بلاگ مي تونم قالب طراحي كنم
تا حالا توي بلاگ اسپوت كار نكردم
و كدهاي هر سيستم بلاگي با هم فرق داره
اگر وبلاگي در بلاگفا داشتي حتما در اولين فرصت چنين كاري رو مي كردم
نمي دونم شايد هم شد
مي خواين پسوردتون و نام كاربري خودتون رو بصورت خصوصي براي من بزاريد اگر تونستم تغيير مي دم اگر نه
كه شرمنده ي شما مي شم