Thursday, April 27

من و دل


و دوباره من و دل
من و صندوقچه اسرار دلم
من و اون محرم رازای دلم
تک و تنها و غریب
تو شب گرفته ای چون امشب
که ستاره ها می خوان بحالمون گریه کنن
همو دلداری میدیم
دل می خواد داد بزنه
همه خوابن همه رو بیدار کنه
بگه من تنها شدم
بگه من رسوای این دنیا شدم
آدما نیرنگن
ظاهرا یکرنگن
پس اون چهره زیبا و قشنگ
که همیشه به زبون صحبت مهر و محبت دارن
نیش ماریست که تا زخم اونو حس نکنی
منو باور نداری
دل می خواد داد بزنه
همه خوابن همه رو بیدار کنه
زندگی یک بازیست
ظاهرا با شادیست
مثل یک گرگ پلید
توی پیراهن یک بره پیر
همه رو گول میزن
ه
به گلا دست بزنی خار میشن"
**"سبزه ها زیر پاهات مار میشن
باورم کن بخدا
گل و خارو
زهر و مارو
گرگ و بره
همه رو حس کردم
دل من غصه نخور
گرچه ما تنهاییم
ولی ما یک رنگیم
گر اونا نیرنگن
ظاهرا همرنگن
ولی ما یک رنگیم
ولی ما یک رنگیم
مهتاب

2 comments:

Anonymous said...

شعرت آهنگ زيبائی داره. شعر قشنگيه. ساده و بی آلايشه. زنده باد

Anonymous said...

Let your heart talk. It will set you free.

////

Rather Be Hated for who I am, than be Loved for Who I'm not.

Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.

It is one of the severest tests of friendship to tell your friends their faults.


In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Truth will set you Free.

AB