Sunday, June 24

بازم ميام به ديدينت


اي ناز ِ مهربون سلام ، باز اومدم به ديدنت
حال و هوام بارونيه ، از غمه پر کشيدنت
همبازي قشنگ من ، حالت چطوره مهربون ؟
خوش مي گذره بدونِ ما ، زندگي توي آسمون ؟
خورشيد خانوم ، حالش خوبه؟ از آسمونا چه خبر ؟
اينجا هنوزم ابريه ، از وقتي که رفتي سفر
عزيزم از خودت بگو ، چشماي نازت چطورن ؟
جات خاليه روي زمين ، بچه ها از گريه پُرن
چه روزگارِ سختيه ، طاقتِ من تموم شده
تمومه خاطرات خوب ، با رفتنت حروم شده
خُب بگذريم باز چه خبر ؟ خدا واسه تو چي نوشت ؟
انگاري خوش مي گذروني ! تنها که نيستي تو بهشت
حالا ديگه بايد برم ، آخه د اره ديرم مي شه
بازم ميام به ديدنت ، تا عمر دارم ، تا هميشه

3 comments:

Anonymous said...

Beautiful piece... roohesh shad.

Anonymous said...

بازم ميام به ديدنت ، تا عمر دارم ، تا هميشه


Chera migi "Ta Omr daram", Chera migi "Ta Hanmishe"....Dosti ke TA nadareh, eshgh ke TA nadareh.....
Bego ye omr...
Bego vase hamishe...
Bego Ye donya o omr o hamishe

Anonymous said...

کاش بودی تا دلم تنها نبود ... تا اسير غصه ی فردا نبود ... کاش بودی تا برای قلب من ، زندگی اين گونه بی معنا نبود ... کاش بودی تا لبان سرد من ، بی خبر از موج و از دريا نبود ... کاش بودی تا فقط باور کنی ، بعد تو اين زندگی زيبا نبود sina